خاطره تلخ
 
نوجوان امروز
با سلام از اینکه این وبلاگ رو انتخاب کردید کمال تشکر را دارم.لطفا با شرکت در نظر سنجی ما را در بروز رسانی این وبلاگ تشویق کنید

سلام بچه ها میخوام یک خاطره تلخ تعریف کنم

جمعه داشتم با دوچرخه میرفتم سرعتم مثل نور بود که یکهو یک موتوری پیچید جلوم نمیدونم از دستی اینکارو کرد یا نفهمید خلاصه من هول شدم. تو اون موقعیت متاسفانه ترمزهای دوچرخم هم برعکسه چون رالیه ترمزاش ضربدریه. من سیاه بخت هم اشتباهی ترمز جلو رو گرفتم چشتون روز بد نبینه چنان از روی دوچرخه پرت شدم به جلو مثل تو کارتون تام و جری اول با دست راست اومدم زمین که صدای شکستنشو شنیدم بعدش با چشم چپ کشیده شدم رو آسفالت. خدا نصیب نکنه خیلی بد بود. الان دستم تو گچه. اینارو با دست چپ مینویسم خیلی سخته



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
سه شنبه 27 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 15:35
علیرضا

درباره وبلاگ


عشق مرگ نیست زندگی است. سخت نیست عین سادگی است. عشق عاشقانه های باد و گندم است .اولین پناهگاه کودکی آخرین پناهگاه آدم است
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 96
بازدید ماه : 538
بازدید کل : 273125
تعداد مطالب : 66
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1


تعبیر خواب آنلاین

javahermarket


امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه